woensdag 7 februari 2018

Polaroids zijn weer helemaal hot


Hallo creatieve blogger,

Voor vandaag heb ik een kaartje dat ik heb gemaakt voor mijn nichtje Eva die gisteren 12 jaar is geworden. Had in de wandel gangen al gehoord dat ze een polaroid camera zou krijgen ( alles komt weer terug in een nieuw jasje geloof ik ) en heb daar ook de kaart bij aan gepast.
Ben begonnen met de achtergrond, daar heb ik een todo achtergrond voor gebruikt en roze folie dit weer op roze cardstock gemat en dit weer in zijn geheel op een witte basis kaart.
Vervolgens het foto toestel en de polaroids uit gestanst, het foto toestel met donker folie bewerkt en ook de kleine polaroid ( die is zogenaamd mislukt ) de losse onderdelen van de camera met zilver en roze bewerkt en op geplakt. Voor de andere foto's plaatjes gezocht in de reclame folders.


Aan de binnenkant nog een tekst aangebracht en wat ik altijd wel doe is de folie die overblijft van een achter grond gelijk opnieuw aan brengen op papier dus nu in negatief en dan kan je dat gelijk pakken als je het weer wil gebruiken. Heb in het begin de folie bewaard maar die kan toch beschadigen als je er tussen zoekt en dan heb je geen mooie achtergrond meer om af te drukken.
Hier van nog een stukje gebruikt in de laatste polaroid.

Gebruikte materialen zijn :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.




Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: