vrijdag 25 augustus 2017

Let you soul.............

Hallo Lieve Bloglezer,

Vandaag eens iets anders dan een kaart, deze keer een AJ pagina gemaakt. 
Ik heb gewerkt op een los vel Strathmore Mixed Media papier

 

Ik heb heel bewust gekozen voor een los vel, zodra ik dan een stapeltje
hebt kan ik ze zelf inbinden. 
Zo heb ik ook nogal wat achtergrond vellen liggen die ik ooit gemaakt hebt
maar eigenlijk niets mee doe. 
Op deze manier kunnen ze dan toch nog verwerkt worden en in een journal komen.
Het inbinden is tegenwoordig met alle mogelijkheden die er zijn
geen punt meer.


Met Lindy's magicals in de kleuren rood geel blauw en paars heb ik als eerste de achtergrond
bespoten.
Hiervoor gebruik ik altijd een hele "luxe" 😉 spuitcabine, 
(een lege kartonnen doos het opstaande randen en heel veel vellen papier.)
Laten drogen met behulp van een heat gun


Met diverse maskers van My Favorite Things en IndigoBlu 

De kleuren van Izink zijn heel helder en daardoor matchen deze heel goed
met de Lindy's Magicals.
Doordat ze al op kleur zijn hoef je dus ook niet meer de kleuren zelf te mengen.
Kortom werk super goed. 


Met wat andere maskers uit dezelfde collectie heb ik
Pigment inkten van My Favorite Things aangebracht op de sheet. 
Ook weer in matchende tinten rood geel blauw en paars.


Als laatste heb ik de tekst en vlinders van IndigoBlu 
met versamark inkt gestempeld en hierover
paars embossingpoeder van Izink gestrooid.
Deze embossingpoeder dekt heel mooi en geeft een mooie glans/glitter look.
Het mooie vind ik van de Izink lijn is dat alle kleuren op elkaar afgestemd zijn.
Je kunt dus met verschillende materialen werken in dezelfde kleur.

Hieronder nog even een lijst met materialen voorzien van een link.


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren.






Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Ja, dit vind ik heel gaaf! Mooie kleurencombi heb je gekozen. En weet je wat? Ik heb precies dezelfde luxe spuitcabine ;-)
GerJanne

Aartje zei

Mooi Lydia, prachtig al die heldere kleuren.
Groeten, Aartje