woensdag 5 juli 2017

With Sympathy

Goedemorgen lieve lezer,

Helaas hebben we zo nu en dan word er een condoleance kaart 
verstuurd.

Voor de nabestaande van deze geliefde man heb ik onderstaande kaart gemaakt. 


Op wit stempelkarton heb ik rozen gestempeld van Taylored Expressions.
Dit zijn layerd stempels.

Taylored Expressions Simply Stamped Roses (TEFS194)

Eerst in een lichte kleur rood (inkt van My Favorite Things) heb ik de eerste roos
gestempeld. 
Vervolgens de 2e laag gestempeld met een donker rood,
De 3e laag met grijs.
Deze 1e roos gemaskerd met masking tape.
en dezelfde stappen herhaald met de andere 2 bloemen. 
In de rechterhoek ook een roos in 3 lagen gestempeld.
dit zelfde gedaan met de blaadjes in 2 kleuren grijs. 

De rozenkaart gemat op zwart cardstock en dit
op een witte basis kaart geplakt. 

Op een rest stuk stempel karton een roos in 3 lagen en 2 blaadjes gestempeld
en langs de randen uitgeknipt.
Vervolgens een stuk vellum op maat gesneden net iets kleiner
als het witte stempelkarton.
HIer de roos met blaadjes geplakt, met StazzOn ink de tekst gestempeld.
Het vellum met 3d glue vastgeplakt en in de hoeken parels geplakt. 

Aan de binnen kant heb ik een persoonlijke tekst geschreven.

My Favorite Things Premium Dye Ink Cubes - Set 6 (ICUBE-06)My Favorite Things Premium Dye Ink Cubes - Set 11 (ICUBE-11)My Favorite Things Premium Dye Ink Cubes - Set 9 (ICUBE-09)






Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi.

Aartje zei

Dit is echt heel mooie kaart geworden. Chique effect door de extra laag.
Groeten, Aartje