woensdag 22 maart 2017

Opruimen van je dies / stansen


Hallo creatieve blogger,

Voor vandaag heb ik een video gemaakt waar in ik laat zien hoe ik mijn dies / stansen opruim en order in een map zodat het duidelijk is en overzichtelijk.
Hier voor gebruik ik de foto hoezen van de Hema waar er drie per kant in kunnen.
Heb in het verleden al verschillende systeempjes gehad maar dit is voor mij de beste manier, ben benieuwd hoe jullie het opruimen en als je nog geen goed systeem heb is dit misschien een idee.


Hoop dat ik je een idee heb kunnen geven met deze video.


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Angela zei

Dat is nog eens overzichtelijk Wenda! Dank je wel voor de tip en de uitleg!

Crealientje zei

Wenda wat een Super handig systeem.Bedankt voor de duidelijke uitleg.💐Bij mij is het een wir war van merken en stanzen door elkaar, word er soms moedeloos van! Het is de moeite waard om het zo te doen, mooi klusje voor het weekend.
Groetjes Crealientje.

Aartje zei

Dank je wel voor je duidelijke tips Wenda. Misschien hier ook maar eens orde in de chaos scheppen
groeten, Aartje