maandag 13 maart 2017

One kind word

Goedemorgen lieve lezer,

Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door het heerlijke weer.
Gisteren konden we zo lekker in het zonnetje zitten.


Voor deze kaart heb ik een stuk stamping card van IndigoBlu gesneden op het 
formaat 11.5x11.5 cm.
Met de mini inktjes van MFT cube 9
heb ik met behulp van een blending tool de inkt aangebracht op het papier.
Daarna een masker van Couture Creations er op gelegd en de bloemen
gemaakt in de zelfde kleuren. 
Met rode inkt en een stempel van IndigoBlu de crackle gestempeld
en als laatste de bloem en de tekst. 
Het geheel gemat op zwart cardstock en dat geplakt op een gele basis kaart
beide uit de kalos serie. 


Ben weer erg benieuw wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie., 



Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Ellen zei

Wat een mooie kleuren!