maandag 20 maart 2017

My Storybook


Hallo creatieve blogger,

Vandaag iets heel anders weer van mijn hand, ik ben aan de slag gegaan met een storybook van "Echo Park". Wat ik daar mee ga doen vraag je je af ..... nou we hebben in het najaar heel de tuin opgeknapt en heb nu ook een klein kasje er in. In dit kas je wil ik graag mijn keuken kruiden en dat soort dingen gaan kweken en groot brengen. In het storybook wil ik mijn zaden bewaren en de beschrijving van het plantje bewaren zo dat ik het weer terug kan zoeken wanneer te zaaien en waar neer te zetten in verband met de zon enz.


Maar voor nu ben ik eerste begonnen met het bekleden van de buitenkant, heb gekozen voor het storybook met de groene zijkant ( past toch het beste bij plantjes). Om de kaft te bekleden en ook voor het bewerken van het boek zelf heb ik gekozen voor twee paper pads van "Graphic 45" uit de lijn "Nature Sketchbook".


Het papier uit het blokje van 8 x 8 inch is net te klein voor de hele kaft dus heb voor de randen 1 vel in drieën gesneden en dit met boekbinders lijm op de kaft geplakt met een zelfde rand aan de binnen kant.


Hier over heen een leuk vel op maat gesneden en op de voorkant geplakt ook weer met boekbinders lijm. Op de afbeelding zijn allemaal sporen (zaadjes) van de plant te zien dus wel heel toepasselijk voor het doel van het boek.


Voor de binnenkant van de kaft gekozen voor een ander patroon, hier op zie je de zaad dozen van de plantjes dus past er ook weer super bij.


Om de voorkant leuk af te maken heb ik verschillende afbeeldingen uit div. vellen van het grote papier blokje gesneden en op de voorkant geplakt. Ben er zelf wel weer tevreden over daar het toch niet helemaal mijn ding is. 

Gebruikte materialen zijn : 

StoryBook : My Storybook


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met dit Storybook, aan de indeling van de map ga ik nu beginnen dus word vervolgd.  


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Angela zei

Wat een gaaf idee Wenda! Je hebt je storybook écht geweldig gepimpt; dit DP past er perfect bij!
xxAngela