vrijdag 24 maart 2017

Kopje thee

Hallo allemaal,
 
Ik maak eigenlijk voornamelijk kaarten, maar voor vandaag heb ik me eens aan iets anders gewaagd. Het mooie papier van Echo Park "Happiness is homemade" inspireerde me om eens op een andere manier aan de slag te gaan.
 
Wie mij kent weet dat ik een enorme theeleut ben (ik drink helemaal geen koffie) dus het papier met de theepotjes en kopjes trok direct mijn aandacht in dit vrolijke papierblokje.
 
 
Hoe ben ik voor dit kleine kadootje te werk gegaan:
* Snijd een strook kraft van 20,3 x 7,7 cm
* Ril deze strook op 8, 9, 18 en 18,4 cm
* Snijd 2 strookjes kraft van 1,5 x 9 cm en ril deze op 1 en 8 cm.
* Snij van designpapier 2 stukjes van 7,7 x 7,5 cm., 2 stukjes van 8,4 x 7,5 cm
* Snijd ook daarnaast 3 strookjes kraft: 1 x 7,5 cm (2x) en een strookje van 1,5 x 7,2 cm.
* Bewerk alle randen met een blendingtool (Aurelie) en distressinkt Vintage Photo.
* Plak alles zoals hier onder is aangegeven op het kraftpapier.
* De theezakjes kunnen onder de strookjes worden vastgezet.
 
 
 
* De buitenkant heb ik versierd met de theepot uit een stansenset van First Edition (Tea Party).
* Als laatste nog 2 gaatjes en een touwtje erdoor en je kleine kadootje is klaar.
 
De gebruikte materialen zet ik hieronder nog even op een rijtje:
 
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook eens zo'n klein kadootje te maken. Het is niet heel veel werk en je hebt er dus ook niet heel veel verschillende materialen voor nodig.
 

Follow Me on Pinterest

7 opmerkingen:

Gertrude zei

Das sieht ja wunderschön aus
glg Gertrude

Angela zei

Wat een ontzettend leuk cadeautje Aartje.... om te geven, maar ook om te krijgen!
grt Angela

alma.heijenk@gmail.com zei

een heel leuk kadootje geworden

Petra-loves-paper zei

het ziet er inderdaad heel leuk uit, een écht kadoosje! groetjes Petra

Ellen zei

Superleuk cadeautje voor een theeliefhebber!

!neke zei

Leuk gemaakt !!!!
Zeker voor de echte theeliefhebber !

Joke zei

Mooi hoor, dat is nogeens een leuk klein kadootje zo.
Groetjes Joke