vrijdag 3 maart 2017

Flamingo's

Hallo allemaal,
 
Zoals jullie in de vorige blogpost hebben kunnen zien is ons thema voor de challenge van deze maand Bling, bling of parels.
 
Vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik mijn voorbeeldkaart gemaakt heb
 

 
Ik ben begonnen met een wit stuk papier en hierop heb ik met distress inkt(squeezed lemonade, tattered rose en carved pumpkin)  en de aurelie blendingtool een achtergrond gemaakt.
 
Vervolgens heb ik uit een stuk wit cardstock van 9,5 x 14,5 cm een vierkant gestanst met een aurelie snijmal.
Onder dit vierkant heb ik mica geplakt en hieronder dik 3d foam. Daar wat glimmende sequins in gestrooid en vervolgens mijn beinkte achtergrond er tegen geplakt. (let op dat je dus wat dikker 3d foam gebruikt, anders kun je alsnog niet schudden met je kaart.)
 
Dit alles op een kaart van 11 x 15,5 geplakt waarop ik nog zalmkleurig cardstock van 10,5 x 15 cm had geplakt.
 
De basis is nu klaar. De aankleding heb ik gedaan met een leuke flamingo stans van X-cut. Deze stans bestaat uit 2 delen. De flamingo en los ook nog de vleugel. De blaadjes link sbovenin heb ik gestanst met een stans van Tattered Lace en deze heb ik gestanst uit papier wat voorzien is van een hotfoil laagje. Ook de bloem heb ik gestanst met een Tattered Lace stans en hierin nog een gewoon bloemetje.
 
De tekst maakte ik met een stempel van EchoPark.

Hierbij nog even de gebruikte producten op een rijtje:

Aurelie Blending Tool AUBT1001
XCut mini die Flamingo XCU 503629
EchoPark Hip Hip Hooray 4x6 PT108047
Tattered Lace Sentimental Florals ACD094
TODO pack of 4 gloss bright foils 20997

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om mee te doen met onze challenge.

 
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Ellen zei

Wat vind ik dat kaartje mooi van kleur! Je hebt een prachtige, warme oranje tint gemaakt met je blendingtool. De flamingo's staan heel mooi zo bij dat schudgedeelte. Gaaf ook dat je tekst in dezelfde oranje kleur is gestempeld. Je kaart is echt hartstikke mooi!

Danielle zei

Een prachtig voorbeeldkaartje. Wat een mooie kleuren!!

!neke zei

Super mooi Aartje !!!!!

groeten Ineke

Lydia Boode zei

Heel mooi geworden.

Hugs Lydia