woensdag 15 maart 2017

Don't wait for the perfect moment, Video

Hallo lieve lezer,

In een vorige blogpost heb ik een kaart gemaakt met Bistre,


Wellicht dat je hem nog kunt herinneren, mocht je de post gemist
hebben, ook geen ramp ik heb hier de link voor je.

En in de video laat ik zien hoe ik de kaart gemaakt hebt.




We stellen je feedback altijd erg op prijs.
En vinden het leuk als je de video op het Youtube kanaal een duimpje omhoog geeft.
Delen mag natuurlijk ook altijd.
Het staat vrij om de video's te delen en toe te voegen aan je eigen site. 



Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Ellen zei

Leuke techniek!

Gertrude zei

Wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
glg Gertrude

Aartje zei

Wat een leuk idee om ook te stempelen met Bistre.
Groeten Aartje

Dora zei

Super mooie kaart