zondag 26 maart 2017

Bee calm

 
Hallo en goeiemorgen, gezellig dat je ook vandaag een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Deze keer ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien en jullie hopelijk te inspireren. Bee calm and buzz on... een perfecte tekst voor een lekkere luie zondag(ochtend). Niks geen haast of stress, maar rustig de dag beginnen. Kopje koffie of thee, krantje erbij. Heerlijk. En dan gewoon maar kijken wat de dag verder brengt.
 
 
Vanwege onze challenge deze maand (gebruik bling bling en/of parels) heeft mijn kaartje een hoog glittergehalte. De tag afkomstig uit de Tag Builder Blueprints 5 van MFT heb ik uit goudkleurig glitterpapier gestanst. Wat geel en zwart gestempelde vlekken zorgen voor de achtergrond.



Werkwijze:
  • Snijd een witte basiskaart van 9,4 x 24,6 cm, ril en vouw dubbel.
  • Snijd een stuk diagonaal gestreept zwart-wit designpapier van 9,4 x 13,3.
  • Plak dit op de basiskaart.
  • Stans uit gouden glitterpapier de middelste tag van de MFT Tag Builder Blueprints 5.
  • Stans uit wit cardstock de bovenste tag en stempel hierop de tekst.
  • Plak de gouden tag (rand) om de witte tag.
  • Stempel met geel en zwart en de Distressed Paterns van MFT op wit cardstock.
  • Stans hieruit het grootste Zig Zag Stitched rechthoek.
  • Plak de gouden tag hier verhoogd op.
  • Plak de witte rechthoek verhoogd op het zwart-wit gestreepte gedeelte.

 
 
Gebruikte materialen: 
  • Elizabeth Craft Design Bees Sentiments
  • My Favorite Things Die-namics Tag Builder Blueprints 5: MFT-845
  • My Favorite Things Die-Namics Zig Zag Stitched Rectangle Stax: MFT-695
  • My Favorite Things Distressed Patterns Clear Stamps: CS-97
  • My Favorite Things Dots & Stripes Neutral 6x6 Inch paper Pack: EP-3
  • JEJE Produkt Foam Tapen 2m x 12mm x 1mm: 3.3010

Ik wens jullie een heerlijke, rustige zondag! Mocht je nog gaan knutselen vandaag (of morgen), denk je dan aan onze challenge? Het zou hartstikke leuk zijn als je meedoet!




Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Margo zei

Hij is echt superleuk Ellen en ik zie meteen het antwoord op mn vraag, het is een coole stempel !

Aartje zei

Lekker bling bling Ellen. En zo'n lekker rustig dagje spreekt me wel aan.
groeten, Aartje