zondag 1 januari 2017

Veel wijsheid en geluk

Hallo allemaal,

Namens het Craftliners team mag ik jullie allemaal een heel mooi 2017 toewensen. Een jaar waarin ik hoop dat we jullie kunnen inspireren en mooie dingen kunnen laten zien.
In het jaar 2016 kwamen er vele mooie nieuwe merken in het assortiment van Craftlines en daar hebben wij als team met veel plezier mee gewerkt en ook in 2017 willen wij jullie laten zien wat de mogelijkheden van alle (nieuwe) producten zijn.

Één van die merken was First Edition. Ik maakte onlangs al een kaart met het mooie papier uit de paperpad "Wild at heart" en vertelde toen dat ik dacht dat dit papier vele mogelijkheden had. Ik ben er voor vandaag dus nog een keer mee aan de slag gegaan.

In deze paperpad zitten mooie vellen met uilen en waar combineren deze nou beter mee dan met de uilen van Aurelie!



Ik ben begonnen met een basis van bordeaux rood cardstock uit de kalos collection van Aurelie. Hierop de verschillende design papiertjes uit de paperpad van First Edition. De uil van Aurelie heb ik ook uit het designpapier gestanst, maar dan van een vel waarin geen "bont"motief zit.

De veertjes heb ik een paar jaar geleden meegenomen uit een vogelpark in Duitsland en zijn dus echte uilenveertjes. Dat vond ik wel leuk om hierbij te doen. Ik combineerde deze met een mooie rode roos van Scrapberry's en een wat mij betreft nieuwe all times favorite de "holly berry springs set" van Couture Creations. Wat is die leuk om overal tussen te stoppen. En dus zeker niet alleen voor kerst.


Hieronder nog even de gebruikte producten op een rijtje:


Met deze kaart wil ik jullie dus veel wijsheid en geluk in het nieuwe jaar wensen!


Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Angela zei

Wat een schitterende kaart weer Aartje! Prachtige combinatie van papier en stans!

Margreet zei

De allerbeste wensen voor 2017 voor jullie allen.
Prachtige kaart heb je gemaakt Aartje!

Ik heb challenge 32 gewonnen, jullie een email gestuurd en daarna niets meer gehoord.....
xxx Margreet

Joke zei

Wat is dit leuk en origineel gedaan Aartje. Prachtig die witte uil in combi met dat frisse rood. Het papier er achter is natuurlijk ook heel passend.
Groetjes Joke

Nelleke zei

De beste wensen voor een mooi en creatief 2017. Wat een gave uilenstans zeg. Wat zijn er veel mooie dingen te koop. Mooi de kleuren die je hebt gebruikt. Groetjes, Nelleke

Wenda zei

Wat is hij weer super geworden Aartje, geweldige start van het nieuwe jaar.

Hugs Wenda