maandag 23 januari 2017

Hello


Hallo creatieve blogger,

Ben voor de kaart vandaag aan de slag gegaan met de flower dies en hot foil plate van TODO. Had ze al even liggen maar door alle december drukte nog niet aan toe gekomen, heb gekozen voor de classic flower en heb de folie aan gebracht op het design papier uit een blok van First Edition "Cristmas Promise". Het is dan wel kerst maar het is niet echt kerst, meer winter en dat is het nu nog steeds buiten.


Ook het achtergrond papier van de kaart komt uit dit blokje om het zo 1 geheel van te maken met de kleuren. De tekst komt uit een Dies + Stamps set van Echo park "Everyday Sentements" de achtergrond uit gestanst uit het donkere papier en op effen wit papier gestempeld en dit voorzichtig uit geknipt en voor zien van een laagje zilveren folie om dit uit de bloemen terug te laten komen.


Heb niet de grootste bloem gebruikt uit de set om dat ik er meerdere op de kaart wilde laten zien, dus van de twee maken elk twee bloemen gemaakt op twee verschillende achtergrond papier. voor de roze bloemen strak zilver gebruikt en op de witten bloemen sprankelend zilver met een holografische touche. De bloemen ook op verschillende manieren verwerkt door te vouwen en op te bollen. Dit laat ik je woensdag in een video zien.  

Gebruikte materialen zijn : 



Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en woensdag geef ik meer uit leg in een video over de bloemen van TODO.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Ellen zei

Wat zijn de bloemen mooi!

Aartje zei

Heel chique!
Groeten, Aartje