maandag 24 oktober 2016

Merry Christmas


Hallo creatieven blogger,

Elk jaar neem ik me weer voor om op tijd met de kerst kaarten te beginnen en elk jaar lukt het weer niet. Maar nu dan toch maar begonnen en zijn weer hele mooie kerst blokjes en voor deze kaart heb ik het achtergrond papier gebruikt van "First Edition - A Christmas Story". Dit alles verder gecombineerd met twee stansen van Tattered Lace.


Heb de stansen twee keer door de stans machine gedraaid 1 x met rood en 1 keer met een stukje papier dat ik had voor zien van een laagje folie op de TODO.
Dit geeft wel een heel mooi effect zoals je ziet op de foto hier boven.
Woensdag laat ik je in een video zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.


Gebruikte materialen zijn :


Hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet van deze dag.


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende kaart weer Wenda! Mooie traditionele kleuren!
Ben benieuwd naar je video :)

Anoniem zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

KarinsArtScrap zei

een gave kaart
Gr Karin