vrijdag 25 maart 2016

Hello sunshine



Hallo en goedemorgen! Gezellig dat je op deze Goede Vrijdag een kijkje komt nemen op ons blog. Nu maar hopen dat de titel van mijn blogbericht ook werkelijkheid gaat worden. Wat zou het heerlijk zijn als we vandaag en met de paasdagen de zon te zien krijgen! Alles en iedereen is zo veel leuker en gezelliger als de zon schijnt. Aan mijn kaartje zal het niet liggen. Daarop schijnt de zon volop.


Die zon heb ik gemaakt met een stans van My Favorite Things: Sunny Skies. Ik vind 'm leuk! Ik wist ook meteen welke tekst erbij moest komen. Hello sunshine. De Hello was niet zo'n probleem. Die heb ik gestempeld en daarna gestanst met de Echo Park Everyday Sentiments Designer Die & Stamp Set die ik in mijn vorige blogpost heb laten zien. Gelukkig vond ik ergens tussen mijn oude stempeltjes nog wat Sunshine. Ik hou wel van teksten die zijn samengesteld uit verschillende lettertypes.

 
Deze keer heb ik een gekleurde basiskaart genomen. Meestal ga ik voor witte kaarten. Bij het geel van de zon vind ik het groen wel heel mooi staan. Lentekleuren. Die kleurtjes zijn afkomstig uit een pak A4-cardstock van Aurelie. Mooi papier in veel verschillende tinten. Het ruitje is er weer eentje uit een blokje van MFT: Subtle Plaids. Ik ben de laatste tijd helemaal 'in to' de ruitjes. Eén zo'n ruitje kun je meteen al combineren met allerlei kleuren cardstock. Super handig, leuk en mooi!
 
 
 
Werkwijze:
  • Snijd een basiskaart uit groen cardstock van 9 x 25 cm, ril en vouw dubbel.
  • Snijd een stukje designpapier van 9 x 8 cm en plak dat op de kaart.
  • Stans uit wit cardstock het diaframe met de MFT Polaroid Cover-Up.
  • Stempel 'sunshine' op het frame en plak het op de kaart.
  • Stans de zon uit geel cardstock en plak op.
  • Stempel 'Hello' op wit cardstock, stans uit en plak op.
  • Stempel 'sunshine' op het frame.
  • Versier de kaart met gouden sequins (of iets anders).


Gebruikte materialen:
  • Echo Park Everyday Sentiments Designer Die & Stamp Set: EPDie/Stamp36
  • My Favorite Things Subtle Plaids 6x6 Inch Paper Pack: EP-13
  • My Favorite Things Die-namics Polaroid Cover-Up: MFT-574
  • My Favorite Things Die-namics Sunny Skies: MFT-831
  • Aurelie Kalos Collection Cardstock Pack A4: AUKC1001




Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker zonnig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Angela zei

Wat een heerlijk zonnige kaart Ellen!

Wenda zei

Hello terug Sunshine, super kaart weer geworden Ellen,

Hugs Wenda

Joke zei

Nou dat beloofd wat of niet? Wat een prachtig zonnig kaartje.
Groetjes Joke

Aartje zei

Heerlijk zonnig kaartjes. Leuk weer die combinatie van verschillende lettertypes.
Groeten, Aartje