woensdag 21 oktober 2015

Het kleuren met de Magicals van Lindy Stamp Gang


Hallo creatieve bloggers,

Nou ik ben ook creatief geweest de laatste dagen maar dan met het maken van deze video's, wat een klus zeg maar ik hoop dat jullie het kunnen waarderen.
Sins kort heeft Craftlines "Lindy's stamp gang" in hun assortiment, met de Magicals ben ik aan de slag gegaan en wat leuk is dat om mee te kleuren. Er zijn twee verschillende varianten de "Magicals" deze zijn met een glitter en iets verschil in kleur door de licht val. De "Flat Magicals" zijn zonder glitter / egaal.

In de onderstaande video's heb ik gewerkt met de Flat Magicals. De eerste video is over het aanmaken van de inkt en het mengen van de kleuren onderling.


In de volgende video kunnen jullie zien hoe de afdrukjes zijn ingekleurd. 

-

Hoop dat de video's duidelijk zijn geweest voor jullie zo niet laat het me weten dan kan ik het in de volgende video's aanpassen.

Met de kaart ben ik al druk bezig en zien zien jullie gauw op het blog verschijnen.




Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Aartje zei

Ziet er heel gaaf uit Wenda. Duidelijke video's en heel mooi ingekleurd.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Ah kleuren, zo niet mijn ding ;) Maar wat is dit mooi gekleurd. En wat vind ik dat knap!

Angela zei

Schitterende video's Wenda. Wat heb je de stempels prachtig ingekleurd! Dank je voor de duidelijke uitleg. Mijn handen jeuken om er mee te werken :) !!
xxAngela

Lenet zei

Leuk om het ook eens zo gebruikt te zien. Ik ken het eigenlijk alleen van mixed media en artjournalling.

Wil Frutsel zei

Prachtig Materiaal Wenda, mooie warme kleuren!!
xx Wilma

Els zei

Het zijn korte, goede en duidelijke filmpjes geworden Wenda, knap gedaan voor de eerste keer!

Fijn dat je laat zien dat je met zo weinig kleuren en door te mengen al zo veel mooi kleurwerk kan maken. Ook dat er met dit materiaal nog veel meer gedaan kan worden dan het gebruik in mixed media en artjournaling.

Het resultaat zijn mooi gekleurde plaatjes in sprankelende kleuren. Het kan dan gewoon niet anders zijn dat de kijkers daarna veel zin hebben om zelf aan de slag te gaan, want dat kan immers al met 1 setje kleurtjes. Dus als ik jou was, zou ik maar snel en toch op gemak de volgende video gaan maken, want we zijn allemaal erg benieuwd naar de kaart met deze plaatjes.

Mijn complimenten en heel veel succes!
Els