maandag 5 oktober 2015

Have a Tweet Birthday

Goedemorgen lieve lezers,

Afgelopen vrijdag zijn we gestart met een nieuwe challenge.
Voor deze challenge is de opdracht een achtergrond stempel te gebruiken. 
Deze kaart heb ik speciaal voor de challenge gemaakt.


De vogels heb ik gestansd en daarna pas gestempeld, hoe ik dit gedaan heb 
zal ik binnenkort in een video laten zien. 
Vervolgens heb ik ze ingekleurd met Faber Castell Polychromos. 

Op een stuk wit glad cardstock heb ik met gele MFT inkt kleur Lemon drop, de achtergrond stempel
gestempeld. 
De stempel is groter dan het papier, maar dat is niet erg.
Met de Peek-a-Boo stans is een circel aan de rechter kant gestansd.

Met een Aurelie circel stans heb ik uit het design papier een circel gestansd die groter
is dan de opening van de Peek-a-Boo.
Deze circel heb ik rechtstreeks op de basis kaart geplakt.

De gestempelde kaart heb ik in zijn geheel met 3d foam tape opgeplakt. 
De vogels zijn ook met 3d foam tape op de kaart geplakt. 
Vervolgens heb ik de banner gestansd en gestempeld en deze ook met foam tape
vastgeplakt. 


Voor de binnenkant van deze kaart heb ik een stuk design papier op maat gesneden
en dit opgeplakt. 
Met de halve circel en de gaatjes uit de BluePrint 21 gestansd en hier een vogel
bij opgeplakt. 

Gebruikte materialen







Aurelie Circle Nesting Snij- & Embossingsmal (AUCD1007) 




Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Ellen zei

Leuke MFT-papiertjes heb je gebruikt! Die Peek-a-Boo stans is ook erg gaaf. Vrolijke kaart.

Aartje zei

Heerlijk zo'n vrolijk kaartje. Die vogeltjes zijn zo leuk en natuurlijk prachtig gekleurd!
Groeten, Aartje

Petra-loves-paper zei

wat een leuk, vrolijk kaartje!

Wenda zei

Weer een super kaart Lydia, lekker vrolijk.

Hugs Wenda