zondag 20 september 2015

Layout met Craft Smith

Hallo dit keer is het mijn beurt om jullie iets te laten zien . Ik heb een layout gemaakt met het scrapppapier uit de School lijn van Craft Smith. Super leuk papier om schoolfoto's  te scrappen.
Als achtergrond heb ik een gewoon wit vel cardstock genomen ,daarop spetters gemaakt een oplossing van een stukje   gelato van Faber castell. in wat water.
Laten drogen en toen mijn  layout erop gemaakt.  
Om het geheel af te maken heb ik hier en daar nog wat sterretjes geplakt.  De tekst heb ik geschreven met een sakura pigma micron zwart 05mm Een hele fijne fijnlijner die niet uitloopt.
 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze lay out.
hier nog even de gebruikte materialen op een rijtje
 
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk gedaan, ik vind dat toch heel knap! Een LO bedoel ik.
Groetjes,
GerJanne

Wenda zei

Schitterend layout geworden lenet, helemaal super.

Hugs wenda

Ellen zei

Gaaf om met dit papier een LO te maken! Hartstikke leuk geworden.

Aartje zei

Gave lay out, prachtig papier.
Groeten, Aartje