vrijdag 18 september 2015

Filmavond

Hallo bloglezers,

Vandaag mag ik jullie weer voorzien van wat inspiratie.

Authentique is een van mijn favoriete merken uit het assortiment van Craftlines. Iedere nieuwe lijn die dit merk introduceert is goed voor schitterende kleurencombinaties en designs. Vandaag laat ik jullie een kaart zien met papier uit de serie "Freedom". Papier in een bijna Hollandse kleurencombinatie: rood, blauw en creme. Ik heb dit papier gecombineerd met een My Bestie stempel. Dit is een digi, maar Craftlines heeft ook rubber en clearstamps van My Besties in het assortiment.


Ik heb deze leuke digi gekleurd met mijn favoriete kleurmedium op dit moment: Faber Castell Polychromos. Ondanks dat ik nog niet veel ervaring heb in het kleuren met potloden kun je er al snel hele mooie resultaten mee bereiken.

De basis is een 15x15 cm kaart van kraft. Hierop het designpapier van authentique in 14,5 x 14,5 cm. Een verticale  strook van 7 x 14 cm en een horizontale strook van 4 x 15 cm.
Naast het papier en de digi heb ik verder gewerkt met een drietal stansen van My Favorite Things: de sterren, de tickets en de filmstrip. Daarnaast nog een sterrenrand gestanst met 1 van de skinny mini borders van taylored expressions. De kaart is verder afgemaakt met een wondgaasje, bloemen en wat plaksteentjes.

Voor de liefhebbers de gebruikte kleuren Faber Castells:
Huid: 132, 189, 190
Lippen: 223
Haar: 199, 177, 178, 183
Kleding: 140, 151, 247, 157, 131, 118, 263
Schoenen: 272, 274, 175
Popcorn: 183

Hier nog even de gebruikte materialen

Authentique Freedom 6x6 inch paperpad FRE109
My Favorite Things mini film strip MFT-075
My Favorite Things mini ticket strip border MFT-079
My Favorite Things Stacking Stars MFT-035
Taylored Expressions Skinny Mini borders TE455
Faber Castell Polychromos potloden
Scrapberry's adhesive gems auto vintage SCB25002011


Denken jullie nog aan onze challenge van deze maand: BINGO


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren vandaag en vindt het leuk als je een reactie achterlaat.





Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Angela zei

Prachtige kaart Aartje!! Bestie is super de super ingekleurd!!!
Wat heb je de kaart gaaf afgewerkt met die sterren en de filmstrip!!
xxAngela

GerJanne zei

Hij is heel leuk! Ik herkende de hand van de meester!
Groetjes,
GerJanne

Wenda zei

Zeker dat je ons daar mee inspireerd, schitterende kaart geworden Aartje.

Hugs Wenda