woensdag 12 augustus 2015

Zonnebloemen


Goedemorgen lieve lezers,

Bij ons in Noord-Holland is de vakantie zijn laatste week in gegaan.
Na een heerlijke vakantie in Zweden is het dan ook weer tijd om aan het werk te gaan.


Deze keer heb ik van perkamentpapier en grid 20 een kader om een afbeelding gemaakt.
De afbeelding komt uit het papierblok van Graphic 45: Time to Florish.
Dit is een papierblok met papier voor iedere maand.
De maand augustus heb ik gebruikt.
De afmeting van de dubbele basiskaart is 11.3 x 14.8 cm, met de vouwlijn aan de bovenkant.
Van Grid 20 heb ik één van de hoeken gebruikt en hierop telkens mijn perkamentpapier verplaatst.
Zo staan mijn bloemen dezelfde kant op.
Langs de buitenlijn heb ik tussen de 4 gaatjes, twee gaatjes extra geperforeerd. anders kon ik de perforaties niet uitknippen.
De rand is bevestigd met witte brads op de basiskaart.
Het plaatje van de zonnebloemen heeft de afmeting 6.6 x 10.2 cm en is in het midden geplakt met foam tape.

Voor de mensen die nog vakantie hebben: Fijne vakantie!
Voor de mensen die dat helaas niet hebben: Werk ze!

Materialen:


Graphic 45: Time to flourish (4501054)
Pergamano: Multi grid 20 Ovaal (31430)
Pergamano: Perforeermat A5 (31419)
Pergamano: Perforeerpen 2-naalds (10261)
Pergamano: Perforeerpen 1-naalds: 10241)
Pergamano: Schaar ring-lock (11315)
Pergamano: Ciseleerpen spits RVS (10032)
Pergamano: Ciseleerpen extra kleine kogel RVS (10072)





Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een werk moet hier weer inzitten, maar weer met een heel mooi resultaat.
Groeten, Aartje

Angela zei

Tjonge wat een werk lijkt me dat Nathalie.... maar het resultaat is er dan ook naar! Toppie!!
grt Angela

Wenda zei

Heel mooie geworden weer Nathalie en denk inderdaad een hoop werk.

Hugs Wenda

Lydia Boode zei

Weer een mooi resultaat
Hugs