zaterdag 4 juli 2015

Shabby Chic homedeco

Hier een blogpost van mij. Ik heb deze keer een shabby chic homedeco gemaakt met drie verschillende maten blokken.
De blokken heb ik eerst gemaakt van stevig karton en beplakt met papier uit de lijn winterjoy van scrapberries waarvan ik de randen eers even heb gedistressed.  Daarna heb ik het versierd met het klokje , frame, vlinder ,parelswirl, plakpareltjes,  bloemen en blaadjes allemaal van Scrapberries . 
De varenblaadjes heb ik eerst wat gekruld en vorm gegeven zodat het wat meer leven krijgt zeg maar,  in het pakje zijn ze helemaal plat. Hier heb je verder geen gereedschap  voor nodig , dat kun je gewoon tussen je vingers doen.
Het vlindertje heb ik een lijfje gegeven met plakpareltjes en een pareltje in de hoekjes van de vleugels langs het randje wat glitterlijm.
Achter de roze bloem heb ik nog een scribble gedaan vond ik er wel bij passen. IK heb het gestansd uit craftpapier en dat geeft een beetje een idee van een nestje . Het vogeltje en nestje komen uit mijn eigen collectie.
Hier nog even een lijstje met alle producten die ik heb gebruikt.
 Scrapberry Winterjoy 12x12  SCB 2206054001
 Adhesive pearls  winterjoy  SCB25002036
 Elegy set of frames SCB26002101
Cherry blossem cream SCB300216
Gardenia light pink SCB300106
Set of leaves fern SCB300603
Set of clocks winterjoy SCB341129
Set of butterlies pastel bleu SCB3000701
perlswirl Rose garden 1 SCB250001069


Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Cinderella zei

Wauw dat ziet geweldig leuk uit .
Liefs en Creatiefs
Cinderella

Aartje zei

Ziet er weer fantastisch uit Lenet!
Groeten, Aartje

Angela zei

Schitterende creatie Lenet! Prachtig geheel!
grt Angela

Ellen zei

Het ziet er prachtig uit! Het nestje met de eitjes is er ook zo,leuk bij.

Lydia Boode zei

Mooi geworden hoor.

Hugs