dinsdag 14 juli 2015

IJsjes


Hallo creatieve bloggers,

Hier ben ik weer met een zomers kaartje voor jullie, veel frisse kleuren gebruikt en het design papier komt uit een blokje van "Carta Bella" van de lijn "Soak up the Sun" echt een geweldig blokje voor deze zomer maanden. We hebben echt al zomerse temperaturen gehad en nu bijna alle scholen hebben vakantie. IJsjes is echt iets voor mij wat bij de vakantie hoort, voor die ijsjes hebben ze van MFT twee geweldige dies en een bij passend stempel set helemaal super vind ik ze. Op de kaart is de die "Sweet Treats" gebruikt en de stempel set "You're the Sweetest" deze gestempeld met verschillende frisse kleuren MFT inkt.


Het label boven in is ook van MFT en zit op de "Blue prints 20" het afdrukje is digi en is gekleurd met de Faber-Castell potloden. De ijsjes zijn geplakt met glue dots weet niet of jullie dat wat vinden maar het leek mij niets tot ik ze toch maar eens ging proberen, Super handig echt waar kan inmiddels niet meer zonder.


Gebruikte Materialen : 


Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet van deze dag.


Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat ziet er lekker uit...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Angela zei

Schitterende kaart Wenda! Lekker zoet ;)
xxAngela

Aartje zei

Op en top zomer. Super gedaan Wenda.
Groetjes Aartje

Ellen zei

Das nog eens een echt zomers kaartje!