dinsdag 2 juni 2015

Challenge 15, Kleuren inspiratie

Goedemorgen lieve lezers,

We starten weer met een nieuwe challenge.
Maar eerst willen we de winnaar van vorige maand bekend maken.




Chantal gefeliciteerd met je gewonnen prijs, 2 pakjes "Peel-Off's"van Arelie
Als je ons een email stuurt met hierin je adres gegevens komt het 
jouw kant op. 

Het thema voor deze maand is
een kleuren inspiratie als op onderstaande foto,

Laat de kleuren Turquose, zand en geel terug komen in je werkstukje


De prijs die jullie deze maand kunnen winnen een stans van Aurelie,



Ons Team is heeft weer voorbeelden gemaakt om jullie te inspireren. 









                                                            Lenet






Follow Me on Pinterest




Challenge regels.
Doe je mee met onze challenge en wil je in aanmerking komen mee te dingen naar de prijs,
dien je materialen uit de lijnen te hebben gebruikt die Craftlines levert aan de winkelier.
Lijnen die Craftlines levert zijn o.a.
Aurelie, AnnaMarie designs, Art Clay, Autentique,  BasicGrey, Bruynzeel, Cartabelle, CottageCutz, Cernit, Cricut, Darwi, Die-namites, Eberhart Faber, EchoPark, Faber Castell, Folia, Graphic45,  IndigoBlu, Makin’s Clay, Marij Rahder, My Besties, Pergamano, Sakura, Scrapberry’s, My Favorite Things, Shadow Painting, StickIt, Tattered Lace, Taylored Expressions.

Komt er geen item uit een van deze merken voor op je werk, maak je geen kans op prijs. 

4 opmerkingen:

Sarah zei

Die van Lenet is heel mooi . Ik wou haar blog bezoeken , maar er is geen link achter .
Leuk kleurencombinatie .
Liefs ☆ Sarah ☆

Trijntje zei

Een leuke uitdaging met deze kleuren. IK heb een kaart in die kleurtjes gemaakt. IK ben benieuwd wat jullie ervan vinden Groeten Trijntje

Crea Astrid zei

Prachtige voorbeelden van het DT. Allemaal ook zo verschillend, leuk is dat.
Ik heb net mijn kaartje geplaatst.

Groetjes, Astrid.

Mynn xx zei

Thanks for the fun challenge and the lovely DT work for added inspiration! HUGS! :) Mynn xx