woensdag 22 april 2015

Time To Florish Jaarbox

Deze keer is het mijn beurt om jullie te inspireren. Ik ben met de super mooie papierlijn Time To Florish van Graphic 45 bezig geweest.  Ik heb me een beetje laten gaan en er deze filefolder jaarbox mee gemaakt. 
de Time To Florish lijn is ideaal voor dit soort projecten omdat het voor elke maand van het jaar bijpassende vellen heeft. Ik heb voor elke maand van het jaar een filefolder minialbum gemaakt. Ik had het idee om het als tuindagboek te gaan gebruiken maar gaande weg bedacht ik dat het ook wel leuk is om er een jaaroverzicht van de maken , een soort projectlife zeg maar. 
Ik heb de file folders allemaal dezelfde indeling gegeven om er zo toch een geheel van te maken ondanks dat het toch 5 aparte folders zijn . Elke filefolder heeft een enveloppe die je kunt afsluiten , hierin kun je van alles stoppen  foto's of andere frutsels. aande andere kant zit het minialbum met flapjes en ruimte om wat op te schrijven en foto's te plakken . Plus nog een pocket om iets achter te stoppen. Ik heb  foto's gemaakt van een file folder omdat het anders wel heel veel foto's werden , en ze toch allemaal dezelfde indeling hebben , alleen de kleuren en het papier is anders maar ik denk dat je even goed een goed beeld van het hele project krijgt zo. 
Ik heb heel veel plezier gehad met het maken van deze box en hoop dat ik jullie er mee heb kunnen inspireren om ook iets moois met dit gave papier te gaan maken.








 
 Gebruikte materialen: 
Time To Flourish Ephemera Cards (4501063), Time To Flourish 6x6 Inch Patterns & Solids (4501053), Time To Flourish 12x12 Inch Paper Pad (4501055) , Time To Flourish 8x8 Inch Paper Pad (4501054), Time To Flourish Banners (4501058), Washi Tape Set (4500843), Shabby Chic Door Pull (4500842), Shabby Chic Ornate Metal Key Holes (4500840), Time To Flourish Journaling Chipboard (4501060), Time To Flourish Decorative Chipboard (4501059),




Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Angela zei

Wooww wat ontzettend gaaf Lenet!!! Hier zitten aardig wat uurtjes in....maar dan heb je ook wat ;) Schitterend!!!

Aartje zei

Wow wat geweldig mooi gedaan. Ben zelf ook helemaal weg van dit prachtige papier en dit ziet er echt prachtig uit.
Groeten, Aartje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Daar zit aardig wat werk in, maar het resultaat mag er in ieder geval wezen.

Groetjes, Astrid.

Dianne zei

wat een waanzinnig mooi project ! Prachtig gedaan !

Craftlines zei

Welkom op het blog. Ziet er fantastisch uit!

Lydia Boode zei

Dit is echt super geworden.
Heel mooi
Hugs