zaterdag 27 december 2014

Best Friends

 Goedemorgen lieve lezers,

De kerstdagen zijn alweer voorbij, wat vliegt de tijd toch snel he.
Nog een paar dagen dan zitten we alweer in het nieuwe jaar.
Ik wil iedereen alvast een super 2015 toewensen met alle
geluk, wijsheid en creativiteit en vooral een goede gezondheid.


Ik hoop dat jullie het niet vervelend gaan vinden maar weer gewerkt met Scrapberry's
en de gave stansen van Aurelie. 
De vogel is een plaatje dat ik heb uitgeknipt.
De tekst stempel is van IndigoBlu



Aurelie Tabs Nesting Die Snij- & Embossingsmal (AUCD1014)IndigoBlu Good Times Mounted (GOT Mtd)



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met mooie snijmallen. Leuk ook dat ze ook verschillend zijn.

Groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Bijzonder kaartje heb je gemaakt. En die mallen ken ik niet. Ga ik eens opzoeken.
Groetjes,
GerJanne