maandag 6 oktober 2014

Happy

Goedemorgen allemaal.

Vandaag mag ik mijn eerste post hier op het blog van Crafliners plaatsen. Ik zal me dan ook eerst even voorstellen.

Ik ben Aartje, 44 jaar en woon met mijn man en 2 kinderen (dochter van 14 en zoon van 11) op de Veluwe. Een aantal jaren geleden stak mijn zus mij aan met het maken van kaarten. Ik vind het heerlijk om in de hectiek van alle dag die de combinatie van een baan en een gezin oplevert, heerlijk in mijn hobbykamer te duiken en dan mijn hoofd helemaal leeg te maken door lekker een afbeelding in te kleuren en vervolgens te schuiven met mooi papier, leuke stansen en mooie embellishments. De ene keer ben ik meer tevreden over het resultaat dan de andere keer, maar dat zal waarschijnlijk heel herkenbaar zijn. Voor mij is bloggen een bron van inspiratie en ik hoop dat ik jullie ook wat inspiratie kan geven. Ik heb zelf ook een blog, en als je het leuk vind ben je van harte welkom op mijn blog: klik hier.

Maar nu  mijn kaart van vandaag:

Ik wilde een vrolijke kaart maken voor de verjaardag van een klein meisje.
 Het papier van Carta Bella It's a Celebration is dan bij uitstek geschikt. Lekker vrolijk papier met leuke feestelijke motieven.
De stempel is van My Favorite Things en heet Happy Banner.

Ook het tekststempeltje komt uit dezelfde stempelset. Het vlaggetje is gemaakt met een stans van My Favorite Things en heet Mini Pennants.  Het cijfer 1 op de vlag komt uit het papierblokje. De kaart is verder afgemaakt met wat bloemen, kant, plakpareltjes en een strikje.

Hieronder nog even de gebruikte materialen op een rijtje

Carta Bella It's a celebration CB-IC24015
My Favorite Things Pure Innocence Happy Banner PI-224
My Favorite Things Mini Pennants MFT-099

Ik vind het leuk als je een reactie achter wil laten. Denken jullie ook nog aan de challenge van deze maand. De opdracht is monochroom.

Groeten, Aartje


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die zus, nu hij helemaal af is is hij wel heel mooi geworden hoor. Echt een leuk kaartje voor een vrolijke kleine meid. Deze sketch vind ik trouwens ook leuk gedaan. Heel mooi.
groetjes Joke

Els Wouters zei

Heel mooi kaartje, helemaal mijn kleuren en ook mijn merk :-). Welkom en veel plezier met je opdrachten.