zaterdag 20 september 2014

Zwart-Wit Kaartje



Je moet jezelf blijven uitdagen, dus ook nu een kaartje wat ik niet vaak maak in het Zwart Wit.
Prima ook als mannenkaartje vinden jullie niet?
Ik heb het papier van het merk Folia gebruikt en uiteraard weer de super leuke MFT Dies gebruikt.

Ik heb de volgende MFT Dies gebruikt;

MFT Tag Talk MFT-509
MFT Tag, you're it MFT-089
MFT Gerbera Daisy MFT-459
MFT Button Border MFT-271

Met dit kaartje sluit ik mijn deelname van het DT af. Het was helaas voor 6 maanden. Ik heb het met heel veel plezier gedaan en blijf uiteraard kaartjes plaatsen op FaceBook. Ja ik blijf een MFT fan, dus hoop jullie te blijven inspireren dan wel niet meer als DT lid.
Ik wil Craftline en de dames van het DT bedanken voor de leuke samenwerking!




Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: