zondag 20 juli 2014

Take The Time.....


Hallo lieve creatieve mensen,

Het is weer mijn beurt om jullie iets te laten zien vandaag, het is een kaart geworden waar in het midden een mooie tekst staat van een sheet van "IndigoBlu". Er zijn verschillende sheets met mooie teksten, deze gebruik ik weinig daar ze groot zijn en dus niet past op de kaarten die ik gewoonlijk maak.

Door de gebeurtenis met het vliegtuig kijk je toch weer even anders de wereld in.
In veel teksten zit toch wel een kern van waarheid waar we eigenlijk bij stil moeten staan en van moeten genieten maar waar we gewoon overheen walsen in deze drukke maatschappij. Nou was deze kaart al even klaar maar ik ga toch meer van deze kaarten maken. 

 De achter grond is gekleurd met Olie-Pastel krijtjes. Vervolgens de tekst gestempeld, de grassen en de wolken bewerkt met Mega Flakes "Winter Dawn" en de vlinders met "Autumn Blaze".

Hoop dat het kaartje jullie kan inspireren en geniet van jullie vakantie.




Gebruikt materiaal:

Achtergrond : Expressionist Oil Pastels van Sakura
Stempels IndigoBlu : Wild Meadow ( WM 1 Mtd )
Nature 1 ( Na 1 Mtd )
Enjoy Life ( EJ1 Mtd )
Mega-Flake : Autumn Blaze - Winter Dawn


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Marja Sch zei

Wat een geweldige kaart en een treffende tekst. Gr Marja