woensdag 16 juli 2014

Pergamano tasje

Hallo lieve lezers,

Jullie zijn van mij gewend dat ik kaarten maak. Voor deze blogpost heb ik een keer een tasje gemaakt. Leuk om cadeau te geven.


Het tasje is gemaakt met behulp van een Pergamano sjabloon. Het papier is ook van Pergamano, de jubileum collectie. Leg het sjabloon op het papier en zet het met verwijderbaar plakband vast. Je tekent het patroon nu na met een wit potlood. Vervolgens knip je het tasje uit, ril de vouwlijnen en zet het tasje in elkaar.


De vlinder heb ik gemaakt met multi grid 31. Ik heb gewoon perkamentpapier gebruikt, de vlinder geciseleerd, geperforeerd en langs de perforaties uitgeknipt. Ter decoratie heb ik roze stickerrondjes bevestigd. De rand is gemaakt met multi grid 12. Ik heb aan boven- en onderzijde een plakstrookje laten zitten, zodat deze makkelijk op het tasje bevestigd kan worden.


Van roze dessinpapier heb ik een label geponst en hierop een tekst gestempeld. Ik heb de label samen met een strikje vastgezet op het tasje.
Doen jullie ook nog mee aan de leuke zomer challenge?



Gebruikte producten:
Pergamano sjabloon tasje 02 (33353)
perkamentpapier gewoon (61406)
Pergamano dessinpapier jubileum (62602)
Pergamano multi grid 31 (31440)
Pergmano multi grid 12 (31422)

Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: