maandag 28 juli 2014

Love..........



Hallo allemaal,

Vandaag is het heerlijk weer om lekker creatief te zijn, dus ik hoop jullie met mijn projectje weer te kunnen inspireren.

Je moet jezelf blijven uitdagen, dus heb ik dit keer voor de verandering een MDF projectje, met een super leuke Bestie stempel, gemaakt. Heel leuk om te maken en nog veel leuker om neer te zetten of weg te geven.

Ik heb de Bestie ingekleurd met Copics

Gezicht: E13,11,00 en de R21
Haar: E47,44,43 en 42
Hoed en jurkje: R39,37,35,85,83 en 81
Gras: YG 67,63, en 61

Uiteraard ook weer de super leuk MFT dies gebruikt oa

MFT Pierces Traditional STX MFT-375
MFT Decorative Doily MFT-032
MFT Royal Leaves MFT-161
MFT Pierced Fishtail Flags STAX MFT-489
MFT Upsy Daisy MFT-054
MFT Stiched Circle STAX MFT-388
MFT Treat Pocket

Papier Authentique Smitten 6x6 Inch Pad SMI012
My-Besties Butterfly Betsy Clear Rubber Stamp
Aurelie Botanische Tuin Houten Ornamenten AUWO1001

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en kijk uit naar jullie reacties.
Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest en tot de volgende keer!


Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: