woensdag 19 maart 2014

have a lovely day


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt met distress inkt
My favorite Thing en IndigoBlu.
En dat nog wel met geel en groen.
Geel is zo niet mijn kleur, maar dit keer even eens een ander kleurtje dan rose en paars.


Ik ben begonnen om een stuk wit cardstock op maat te snijden
van 13x13 cm
Dit stuk heb ik bewerkt met 2 kleuren geel en 2 kleuren groen 
distress inkt. met dezelfde kleur groen zijn
de letter gestempeld van IndigoBlu.
Toen ik tevreden was met het resultaat heb ik er water druppels op laten vallen.
en gedroogd met een heatgun. 
De gras stempel van IndigoBlu is met een de donkere kleur groen distress inkt 
gestempeld.
Met zwarte versafine inkt zijn de bloemen van MFT gestempeld
Vervolgens is het het geheel gemat op zwart cardstock, daarna op een groene basis kaart gestempeld. 



Hieronder nog even een foto van de gebruikte materialen.

\
Ben weer erg benieuwd wat jullie van mijn gele uitspatting vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.


3 opmerkingen:

Wenda zei

Ziet er weer super uit.

Joukje zei

Een prachtige kaart Lydia!

Lieve groetjes Joukje

Angela zei

Prachtige kaart weer Lydia... mooi hoor dat geel met groen :)
grt Angela